afl. 2 - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu afl. 2 - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu

afl. 2

Door: gerritenmartina

22 Januari 2011 | Nederland, Vries

Dank voor alle mooie reacties. Linda de Boer!!!! Iets houdt je, dus met dt. Jammer dus.
We hebben in een paar dagen Sydney doorkruist. Fantastisch, wat een stad. En wat een aardige mensen. Ongeveer 100 foto's gemaakt van het mooiste gebouw ter wereld na het Gasuniegebouw: de opera alhier. Verder een paar boottochten gedaan, oa naar Manly-beach. We amuseren ons enorm. Morgen vroeg naar NZ vliegen. Vliegen is onze nieuwe hobby maar niet heus. Opgepropt in een rufthol. Tot de volgende keer. G en M

• 22 Januari 2011 - 11:07

Annelies:

Allereerst van harte met je kind.Hebben inmiddels skype geinstalleerd,en nu..?Hier vandaag een donkere dag,geen vriesweer dus nog geen 11stedentocht,dus...
    Goeie vlucht en ben benieuwd naar de foto"s.Ook van jullie "huisje"voor de komende weken.Proost op Bas. dikke x

• 22 Januari 2011 - 14:53

Linda En Laurent:

Haha, had ik het toch goed. Tja, taal is ook niet mijn sterkste kant. Sterkte morgen in het rufthol.

• 22 Januari 2011 - 16:06

Paul:

Relax nou toch man! Dt, of niet, en jullie bijdrage aan de luchtvervuiling (2x) zal ook niet misselijk zijn geweest....
    In Nederland ook nog maar eens rondrijden: kromme architectuur verkiezen boven esthetiek? Ik hoop maar dat de pracht van de Maori weer smaak in de bovenpan brengt!

Vanaf nu alleen maar mooiere dingen beleven. Succes met de Kiwi.

• 22 Januari 2011 - 19:24

Matty:

Leuk om op de hoogte te blijven van jullie belevenisen. Wel een beetje chauffinistisch hoor,dat je de operra minder mooi vindt. Ik heb de berichtjes voor mem Sijke uitgeprint, ze vindt het prachtig. Ben benieuwd naar de eerste foto's. Een hele fijne reis verder, al moet je wel nog even afzien begrijp ik. Hartelijke groet Matty

• 06 Februari 2011 - 17:58

Jaap En Joke:

WAUW, wat een mooie en enthousiaste verhalen en foto's!! We hebben er ook van genoten! Jullie zijn er nog maar twee weken, maar lijkt al veel langer.
    Heeeel veel groetjes! En we blijven jullie 'volgen' hoor.