afl.3M was niet eens bang - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu afl.3M was niet eens bang - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu

afl.3M was niet eens bang

Door: gerritenmartina

23 Januari 2011 | Nederland, Vries

We zijn in New Zealand. Allemaal aardige mensen. Op een terras hadden we in no time al een invitatie om te komen eten bij locals. Te gek. In Sydney hebben we gisteren een heldendaad verricht: een skywalk op de buitenkant van de Sydneytower. Aan een dun kabeltje lopen over een platform 280 m boven moeder aarde. M was niet eens bang. Het is hiet geweldig. In Christchurch overal barsten en scheuren door de aardbeving van 4-9-2010. Bizar! Het volk hier is onverbeterlijk optimistisch. Morgenochtend de camper halen. Spannend. Foutje. Handige Henkie had een verkeerde toilettas in zijn handbagage gestopt. Werd bij de security in Sydney aangehouden met een mes en een schaar. Lekker. Dat ik beloofde te willen helpen bij het aardappels schillen hielp niet. Even schrikken, maar het liep goed af. Alles gaat goed. We amuseren ons geweldig. Allemaal dank voor de mooie reacties. Morgen gaat de grote trip dus beginnen, inclusief links rijden.
G en M.

• 23 Januari 2011 - 10:15

Harry:

We krijgen van dit verhaaltje spontaan allemaal déja vues. De foto's zijn prachtig, zelfs de sfeerfoto van het operahouse,
    het lijkt wel alsof jullie nog een klein cursusje hebben gevolgd. Ga zo door zou ik zeggen.
    Groet uit Bovensmilde.

• 23 Januari 2011 - 13:07

Bert, Grietje,Jens:

Nu zijn jullie dus echt aan de andere kant van de wereld. Geniet de komende maanden van het mooie Nieuw Zealand. Zelf hebben we via Maud er al veel over gehoord en gezien. We blijven jullie volgen.
    liefs
    BGJ te S.

• 23 Januari 2011 - 14:27

Herre59:

Gerrit vergeet niet dat ook de versnelling aan de andere kant is en ook in een andere volgorde.
    Het zou zo vervelend zijn dat je de versnellingsbak moet vervangen !!
    Mooie sfeerfoto van het opera-gebouw het water zoo helder....

• 23 Januari 2011 - 16:56

Linda En Laurent:

Die foto van het Operahouse is zeker gemaakt na dat rode wijntje! Mooi scherp.

• 23 Januari 2011 - 17:57

Jos En Fenny:

Leuk om al foto's te zien van jullie! We zijn erg benieuwd naar de camperverhalen. Gewaagd hoor om over de rand van zo'n hoog gebouw te lopen en dan ook nog niet eens bang zijn!! Wij doen het niet na. Je kunt in Nieuw Zeeland volop spannende dingen doen, we krijgen vast nog wel meer verhalen van jullie in die richting.
    Blijf genieten en wij blijven jullie volgen.
    Heel veel groeten uit DE Fledders.

• 24 Januari 2011 - 08:16

Jos En Yvette:

Leuke foto's en leuke verhalen.
    Wat gezellig dat jullie nu al bij de locals op bezoek mogen komen. Dat belooft nog veel voor de komende maanden. Dat scheelt heel veel aardappels schillen.
    Geniet van alles dan genieten wij hier van de verhalen en de foto's