afl. 1 - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu afl. 1 - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu

afl. 1

Door: gerritenmartina

18 Januari 2011 | Nederland, Vries

Jetzt geht the party los!
We zitten op Schiphol. We zijn op sokken binnengekomen, want Martina heeft me schoeenen aangeraden waar een hele schrootfabriek in verwerkt zat. Detectiepoort op tilt. We wachten op de kist naar Frankfurt en doden de tijd met een flesje rode wijn, voorstel Martina. Ik stuur M. zometeen op rooftocht voor een soort maaltijd. Doet ze vast wel. Tot op heden zien we het wel ziten, mede dank zij de gratis internetverbinding waarvoor we de instellingen van de halve laptop hebben moeten schenden. Maar ach, een mens wil wat.

• 18 Januari 2011 - 19:20

Fenny En Jos:

Had niet anders verwacht, als je met Martina gaat weet je dat er iets op tilt gaat staan Gerrit!
    Verder een goeie reis gewenst en niet teveel wijn drinken in de lucht anders wordt je eruit gezet.

• 18 Januari 2011 - 20:48

Herma:

Heerlijke toon! Oude tijden herleven, die van de stukjes voor surf en de broembroem. Hou dat vast en hele goede reis!

• 19 Januari 2011 - 10:29

Linda En Laurent:

Ha dat wordt op elk vliegveld schoenen aan, schoenen uit! Houdt je in beweging.
    Goede reis en tot skypes!

• 19 Januari 2011 - 10:31

Linda En Laurent:

O, wat fout! Houdt met dt. Herstel: Houd je in beweging!

• 19 Januari 2011 - 13:04

Herre59:

Gelukkig is M. mee, want anders had je dat bericht niet vanaf Schiphol kunnen versturen !!

"Je bent pas een zondagskind als je ook de maandag aankunt !!"

• 19 Januari 2011 - 21:55

Annelies:

Lekker he zo"n glaasje wijn,had je er ook een stukje worst bij ?of een olijf?Dit lees je wrs pas aan de andere kant van de wereld.Hoop dat de reis goed is verlopen,want je moet nog zoveel en ver!!!!Drink nu een wijntje en denk aan jullie .Veel plezier in Sydney en knuffel.

• 20 Januari 2011 - 18:50

Rob:

Het begint nu al met zuipen........en Martina krijgt de schuld.......Dan mag ze ook nog op rooftocht naar een hap vreten.Je blijft weer ens op je bruine ster zitten!Handig hè als je een slavin bij je hebt.....jij bent uiteindelijk wel met pensioen......haha.Fijne reis verder!