afl. extra - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu afl. extra - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu

afl. extra

Door: gerritenmartina

22 Februari 2011 | Nederland, Vries

Dierbaren,
We krijgen verontruste mail en sms ivm de aardbeving in Christchurch. We zijn ok. We waren er aan het begin van de reis en herkennen dus de ingestorte objecten. Iedereen is hier aangeslagen, wij eigenlijk ook. We zijn op 300 km noord van Christchurch en varen vrijdag naar het noordereiland. Dus: alles in orde. G. en M.

• 22 Februari 2011 - 21:04

Herre59:

geweldig goed nieuws mensen, we waren erg bezorgd, fijn te weten !!

• 22 Februari 2011 - 21:10

Harry:

Geweldig. Wij danken jullie voor deze welkome informatie en hopen dat het verder zo blijft. Groetjes van Ina en Harry.

• 22 Februari 2011 - 22:00

Dick:

Fijn te vernemen dat jullie ok zijn. Zo zie je maar weer hoe iets moois zomaar iets rampzaligs kan leiden. Gelukkig zijn jullie ver van de rampplek af nu. Geniet van de mooie reis die jullie ondernemen en we zien uit naar je volgende, hopelijk weer goede berichten.
    Met hartelijke groet,

Dick M.

• 23 Februari 2011 - 10:22

Peter & Lucie:

Vroegen ons inderdaad af waar jullie nu zouden zijn. Fijn om te horen dat alles met jullie OK is. Snap dat je meeleeft met de bevolking, zeker als je in dat gebied bent geweest. Hopelijk lukt het om toch te blijven genieten ondanks dat dubbele gevoel.

• 23 Februari 2011 - 15:10

Jos En Yvette:

Heerlijk om te horen dat alles goed is. Wij waren ook erg bezorgd.
    Je ziet beelden op tv die er niet om liegen en dan te weten dat jullie daar in de buurt ziiten, maakt het voor ons hier wel spannend. Fijn te horen dat met jullie alles goed is.
    Geniet van de reis en van de vele mooie dingen. Dan kunnen wij weer genieten van de verhalen en de foto's

• 23 Februari 2011 - 16:55

Louis:

Veel aan jullie gedacht, met name na het bericht van de natuurramp.
    Gelukkig alles goed met jullie.

Groeten, Louis

• 24 Februari 2011 - 14:28

Klaas En Janny:

Blij de lezen dat het met jullie goed gaat. We knepen hem wel omdat jullie nog op het Zuidereiland waren. We gingen er min of meer van uit dat de verbindingen plat lagen, maar dat blijkt dus mee te vallen.
    Morgen dus naar het Noordereiland.

Hartelijke groeten, Klaas en Janny

• 25 Februari 2011 - 10:36

Annemarijke:

Hoi Gerrit en Martina, Ik heb net even voor Cathrien gecheckt of alles met jullie oké was (Jan is op wintersport). Ja dus. Gelukkig. Hele fijne reis nog.

Groet Annemarijke

• 26 Februari 2011 - 20:07

Christel:

was ook echt wel bezorgd, maar gelukkig wist Miriam mij dit nieuws inderdaad snel te vertellen. Hopelijk kunnen jullie de aankomende 45 dagen toch een knop omzetten en toch nog van deze verdiende vrije tijd samen genieten.
    Liefs Christel

• 01 Maart 2011 - 09:40

Dick:

Beste Gerrit,

nu eventjes richt ik me alleen tot jou: vanaf vandaag, dinsdag 1 maart 2011, ben je dus ècht met pensioen! Van harte met deze bereikte mijlpaal. Je spaarverlof liep tot vandaag, zo meen ik. Welnu, het is toch wel heel bijzonder om, zonder verder nog te werken, uitbetaald te krijgen en dan ook nog eens zo ver van huis en zo "lekker weg"!
    Ik kan je verzekeren dat het ABP zich keurig houdt aan de geplande data; geen zorgen dus.
    Groeten aan Martina en heel veel reisgenot en verder plezier samen. We zien uit nog jullie verdere ervaringen.

Dick

• 02 Maart 2011 - 19:16

Ytje, Janco & Marja:

Hallo Martine & Gerrit, hier een berichtje van ons. Wij hebben gehoord van dyn mem dat jim an de oare kant van de wereld sitte. In Nieuw Zeeland nog wol. We zijn blij te horen dat jullie niet meer in Chirstchurch waren tijdens die aardbeving. Hoe gaat het met jullie Camper met koelkast, magnetron, tv, bubbelbad en sauna? Zijn jullie goed aangekomen op het Noordereiland. We hopen dat het noorder eiland net zo goed bevalt, als het zuider eiland. Pas op voor giftige slangen en ander gespuis. We wensen jullie nog een hele fijne, mooie en spannende vakantie. Groetjes van dien Tante, omke en nicht.