afl 4 - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu afl 4 - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu

afl 4

Door: gerritenmartina

24 Januari 2011 | Nederland, Vries

Dank voor alle aanhankelijke reacties, vooral die over onze topfoto van de opera. Alleen Harry heeft er verstand van: het was een sfeerfoto.
Vanmorgen de camper opgehaald. Een dikke Mercedesbus met allerlei luxe-artikelen als tv, magnetron, douche, dvd-speler en een grill. Heeft weinig met kamperen te maken,maar ach.
Het is hier werkelijk ongelofelijk mooi. Weinig verkeer en allemaal vriendelijke Nieuw-Zeeuwen om ons heen. De Duitsers naast ons begonnen meteen over fussball, dus die zijn uit de gratie. We zijn in Akaroa, en blijven hier 2 nachten om de camper wat in te richten. Martina was de voedingskabel van haar TOMTOM vergeten en was daar knap narrig van. Halve middag om zo'n ding geleurd, zonder succes. En wat kwam er vanavond uit haar eigen tas? Jezeker. Ze is weer helemaal blij.
Bas gefeliciteerd met zijn 31e. We nemen er eentje op je gezondheid. Het zal even stil zijn. We willen niet vervelend worden. Bovendien: we hebben potdomme wel wat anders te doen.
Gr,
G en M

• 24 Januari 2011 - 11:47

Inaenharry:

Zo, dat ziet er veel beter uit. We hopen dat je wel wat meer dan 10 foto's kunt plaatsen anders moet je al heel snel aan het verwijderen van de foto's beginnen. Akaroa heeft een hele mooie baai en die camping ligt er geweldig. Met zo'n camper wordt het genieten wel erg makelijk. groetjes.

• 25 Januari 2011 - 18:48

Marga:

jongens wat fijn voor jullie dat het nu eindelijk gaat beginnen. Wij zijn erg jaloers maar......onze tijd komt nog wel. Elke avond wordt nu even een reisverslag van jullie gelezen. He Gerrit het verslag mag ook wel iets langer je maakt je er met een jantje van leiden van af. Je hebt nu vakantie dus ook tijd om een verslag te schrijven.
    Geniet van alles, wij genieten van jullie verhalen. Groetjes roelof en marga.

• 26 Januari 2011 - 19:27

Maud Kruizinga:

Hi,

Wat leuk om al die bekende dingen te zien op foto's. Akaroa is ook zo leuk. Staan jullie op de camping waar je zo de zee overkijkt? Leuk he de hector dolfijntjes in de zee...Mocht je nog meer tips willen, ik kan je alles over NZ vertellen..ben er tenslotte al 4 maal geweest. Het is idd een prachtig land met erg vriendelijke mensen.
    maudkruizinga@hotmail.com

• 26 Januari 2011 - 19:29

Willemien:

Ha Pappa en Martina,
    Ik dacht op deze rustige avond.. eens even kijken of de reizigers al iets op hun nieuwe site hebben staan. Blijk ik al 5 verslagen achter te lieggen. Gewelig om te lezen dat het geod gaat en leuk is. Dik genieten daaro. Nee hoor Marga, Pappa heeft het te druk met genieten van z'n ouwe dag om ons nog meer te schrijven.
    Ik ben vet jaloers... Kusjes W

• 27 Januari 2011 - 10:24

Gerrie En Hanneke:

Onderweg per trein na terugvlucht uit Curacao lezen wij op de iPad jullie ervaringen tot nu toe. Heel leuk om jullie te volgen en dat blijven we zeker doen de komende tijd. Geniet ervan daar! Wij hebben het heerlijk gehad met temperaturen zoals jullie ook daar. Op dit moment stijgen mijn zus en zwager op die kant uit, we hebben gevraagd jullie de hartelijke groeten over te brengen, mochten ze jullie tegenkomen haha. Veel groeten van ons. X