Plan en voorbereiding - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu Plan en voorbereiding - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu

Plan en voorbereiding

Door: gerritenmartina

08 November 2010 | Nederland, Vries

Op 18 januari 2011 vertrekken we via Schiphol, Frankfurt, Singapore en een tussenstop van een paar dagen in Sydney naar Christchurch op het zuidereiland van Nieuw Zeeland.
We reizen per camper. In 2 maanden verkennen we resp. het zuider- en noordereiland.
In maart vertrekken we naar Bangkok en blijven een maand in Thailand.
Rond 15 april hopen we via Londen naar huis terug te keren.

• 09 Januari 2011 - 08:52

Herma:

Lieve Gerrit en Martina,

De laatste loodjes komen nu in zicht! Heel veel plezier met de laatste voorbereidingen en de voorpret. Wij zullen jullie volgen via dit prachtige medium!
    Liefs, Herma

• 12 Januari 2011 - 12:20

Matty:

Zoals jullie zien heb ik het in mijn computer staan. Ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen. Nogmaals een heel fijne reis gewenst.
    Klaas en Matty.

• 15 Januari 2011 - 21:33

Harry En Lia:

Gerrit en Martina,
    Wij wensen jullie een hele fijne reis naar Nieuw Zeeland en Thailand.
    Zoals jullie weten zijn we wat betreft Thailand even iets eerder. Wij met een georganiseerde reis (is echt noodzakelijk) want anders komt het allemaal niet goed. Jullie dus iets minder georganiseerd hebben wij begrepen. Wij zullen brrodkruimels strooien voor het geval dat.
    We zullen de verhalen op jullie site blijven volgen. Heel veel plezier!!
    Harry en Lia