Slot - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu Slot - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu

Slot

Door: gerritenmartina

14 April 2011 | Nederland, Vries

We zijn weer thuis!
Op Schiphol stonden (verrassing) janneke, Willemien, Linda, Bas en Lydia met een spandoek dat eigenlijk niet kon. Het kwam zelfs in beeld bij Hello Goodbye, maar onze situatie was niet tranentrekkend genoeg voor uitzending. Hetgeen ons niet slecht uitkwam.
De buren zorgden voor een welkom middels een paar spandoeken over de Etstoel.
Heerlijk om weer in ons eigen bed te slapen. Maar wel een beetje wennen, vooral de temperatuur viel ons wat tegen.
Nog een keer: allemaal dank voor het meeleven.

• 14 April 2011 - 10:56

Frits En Anita:

Wat leuk zeg zo´n welkom, hebben ze jullie wel gemist.
    Wat de temperatuur betreft, die wordt steeds beter, en gewenning gaat sneller dan je eigenlijk zou willen.
    geniet lekker na van alle indrukken.
    en wie weet zien of horen we ooit nog iets van elkaar. groet van
    Jullie reismaatjes in Thailand

• 14 April 2011 - 16:30

Harry,:

Welkom thuis. Mooi dat jullie weer heel en gezond aan de Etstoel zijn teruggekeerd.
    Inaenharry.

• 14 April 2011 - 20:54

Gieny Staal:

Beste mensen, `k Ben net terug van een overleg voor mijn werk. Ja, ja er zijn ook nog mensen die werken! Jullie zijn d`r weer, welkom! Gisteren zag ik al de vlaggetjes in jullie straat. Nog geen reactie van mijn kant. Eerst maar familie enz. en binnenkort hoop ik spannende verhalen van jullie te horen. Lieve groeten van Gieny.