Canada 9 - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu Canada 9 - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu

Canada 9

Door: G en M

29 Juni 2016 | Nederland, Vries

Canada9

29 juni
We zijn weer thuis. Gistermorgen tegen 11 uur geland op Schiphol na een lange zit met tussenlanding in Calgary. Dat was niet veel zaaks; we mochten het toestel niet verlaten.
De dag ervoor hebben we zoals het plan was, Vancouver verkend. Vanaf de camping met bus en skytrain (vreemd, een ding als een metro, echter zonder bestuurder) bracht ons naar het centrum van de stad. Per gehuurde fiets een tocht door Stanleypark en vervolgens langs de waterlijn van de stad. Lange en drukbezette dag. De vele indrukken begonnen hun sporen na te laten op onze persoonlijkheden.
Maandagmorgen vroeg de camper ingeleverd. Feilloos door de inspectie. Dag camper. En daar stonden we dan, met lege handen en volle geheugens.
Op Schiphol stond tot onze verrassing broer Hans om ons te verwelkomen. Hij was zelf net terug van zijn trip naar Oost-Canada.
Dus: veilig en wel thuis van een mooie reis door een geweldig land. Overweldigend natuurschoon, bijzondere dieren en een bevolking die vriendelijk, behulpzaam en open is en die zonder meer toegeeft dat ze boffen om Canadees te zijn. De benzine slobberende camper hebben we in een vroeg stadium uit ons hoofd verbannen, hebben behalve een enkele keer verkeerd rijden (de firma's TomTom en Garmin waren het soms hartstochtelijk oneens, net als wij trouwens) geen leed of tegenslag gekend.
Canada: een aanrader. Dank voor het meelezen.

• 29 Juni 2016 - 17:33

Paul:

Graag gedaan!

• 29 Juni 2016 - 18:34

Hanneke:

Lieve mensen, welkom thuis. Altijd leuk jullie (reis)verhalen te lezen. We horen de details graag een keertje onder acht oven x

• 29 Juni 2016 - 18:35

Hanneke:

Ogen!!!

• 29 Juni 2016 - 23:14

Fris En Anita:

WELKOM thuis. Geniet lekker na van alle prachtige indrukken. Idd geweldig land!!