Canada2 - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu Canada2 - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu

Canada2

Door: G en M

24 Mei 2016 | Nederland, Vries

Jetzt geht de party los! Nog een kopje Nederlandse koffie en dan op naar Vancouver. Tegen mijn (G) gewoonte in zonder schade door de security. Natuurlijk moest M zo nodig weer een "goedkope" fles drank scoren waarmee ik nu mag sjouwen. Altijd hetzelfde gelazer. We hopen ons te melden vanuit Canada.

• 24 Mei 2016 - 11:24

Harry:

Hoi,
    Zit ik net vast ons eerste berichtje te schrijven, voor volgende week, en nu zijn jullie al weg. Op het vliegveld begrijp ik. Ina en ik wensen jullie een behouden vlucht en vervolgens een onvergetelijke reis en kijk alsjeblieft uit naar de beren op jullie weg.
    Groet, inaenharry.

• 24 Mei 2016 - 11:51

Paul:

Gewoon opdrinken die goedkope boose en dan relaxen. 10 uur vliegtuig met Gerrit nuchter doorstaan is niet te doen...... Veel plezier en houd ons op de hoogte!

• 24 Mei 2016 - 14:20

Hanneke:

Zo leuk dat jullie Willem troffen op Schiphol! Lieve mensen heel veel plezier daar, geniet ervan.
    Dat het alweer zover is, door alle drukte hier hebben we dat even gemist..... Tja Gerrit en Martina, ons overkomt dat ook weleens :)

• 24 Mei 2016 - 19:40

Fenny En Jos:

Een goede reis gewenst en heel veel plezier. We zullen jullie volgen.

• 24 Mei 2016 - 20:19

Harry En Lia:

Beste G en M,
    Veel plezier en vooral genieten. Fijne vakantie. Erg benieuwd naar jullie reisverslagen.

• 24 Mei 2016 - 20:36

Herma:

Lieve G en M,

heel veel plezier en kom terug met mooie verhalen!

• 24 Mei 2016 - 22:54

Frits En Anita:

Hallo Gerrit en Martine,

Hopelijk goede vlucht gehad. En nu maar snel aan de borrel. Proost
    Een goed begin in ieder geval. Heel veel plezier, geniet ervan,