Canada - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu Canada - Reisverslag uit Vries, Nederland van gerritenmartina - WaarBenJij.nu

Canada

Door: Gerrit en Martina

07 Maart 2016 | Nederland, Vries

We gaan in 2016 een 5-weekse camperreis door Canada maken. Vertrek op 24 mei vanaf Schiphol. Vlucht met een tussenstop in Calgary naar Vancouver. Terug op 27 juni, weer via Calgary. De reis is geboekt bij GoCanada. We vliegen met Air Transat.
Net als tijdens onze reis naar Australië, Nieuw-Zeeland en Thailand zullen we proberen verslag te doen. Onze voornaamste doelen: Vancouver Island en de Rocky Mountains.
We hebben er nu al zin in........

• 07 Maart 2016 - 11:53

Inaenharry:

Waaoooww, Dat zijn goede berichten. Samen een 5 weekse reis, op de meest intiemer aangename manier van reizen. We kunnen ons heel goed voorstellen, dat jullie voorpret, tijdens de voorbereidingen, al hoog oploopt. Hopelijk krijgen jullie veel beren op je weg.
    We zijn nu al benieuwd naar de spannende verhalen en zullen ze in Noorwegen met grote belangstelling volgen. We zouden het wel heel leuk vinden om jullie, bij wijze van afscheid, op 22 mei nog te begroeten bij de Diabetes Classic. De midden-afstand moet voor jullie goed tedoen zijn. Tijdens die rit komen jullie over het TT-cicuit, dat las segment door Strava is opgenomen
    Dank voor onze aanwezigheid op jullie contactenlijst.
    inaenharry.

• 07 Maart 2016 - 22:26

Harry En Lia:

Kunnen ons nu al verheugen op jullie reisverslagen. Vast een feest van herkenning gezien de reisdoelen. Vooral niet vergeten foto's te plaatsen. Het is nog even tot aan vertrek dus nog veel voorpret gewenst.
    Gr. Harry en Lia

• 08 Maart 2016 - 00:07

Frits En Anita:

Wauw, geweldig!! wat een prachtige reis (beetje jaloers)
    Zowel Vancouver Island als de Rocky Mountains . Wie weet zit er nog een tochtje met een hondenslee in in de rockies.Hele belevenis, pas op voor de beren.
    Wij wensen jullie een goede reis en heel veel plezier!!! kijken uit naar jullie volgende verslag.
    Frits en Anita

• 23 Mei 2016 - 14:09